به گزارش ایرنا، الحوثی در ادامه این توئیت در صفحه رسمی اش در توئیتر افزود: این تحریم ها هر ایرانی را هوشیار می سازد و موجب می شود که آنها پیش از استقبال از هرگونه (مذاکره ای) با آمریکا، در محاسباتشان بازنگری کنند.

وی ادامه داد: من به جناب آقای ظریف می گویم:  از تحریم حزب الله، سید عبدالملک الحوثی (رهبر جنبش انصارالله) و دیگران به اهداف مورد نظر خود دست نیافتند و مکر و حیله گری آنان به شما نیز آسیبی نخواهد رساند.

ظریف در واکنش به تحریم خود توسط دولت آمریکا در توئیتی نوشت: متشکرم که مرا تهدید بزرگی برای تحقق اهداف و برنامه های تان می پندارید.

خزانه داری آمریکا که این روزها در اختیار وفاداران سرسخت رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، در جدیدترین اقدام خود محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و معمار توافق هسته ای ایران را در فهرست تحریمی های خود قرار داد.

این اقدام پس از آن انجام شد که روز گذشته دونالد ترامپ در یک یادداشت توئیتری نوشت "به یادداشته باشید ایران در جنگ پیروز نشده و در هیچ مذاکره ای بازنده نبوده است".

شاید از نظر دولت ترامپ تحریم ظریف، تضعیف قدرت مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران است تا بتوانند در رویای دست یافتن به توافق جدید موفق شوند.

منبع : جامعه خبری تحلیلی الف | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.