ژانر (موضوع) : اجتماعی، جنایی، خانوادگی، درام، رازالود

زبان : فارسی

سال انتشار : 1400

محصول کشور : ایران

بازیگران : در این سریال جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار , سارا حاتمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

زخم کاری داستان مردی ا ست که می خواهد سلطه گر باشد. در ابتدا پیرمردی ثروتمند و دارا جان می دهد، پزشکی قانونی مرگ را عادی اعلام می کند اما این تازه آغاز ماجراست… حسینی زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به‏ تدریج روح قهرمان های او را فاسد می کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ بودن در جای‏ جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی محرکه‏ ی قهرمان های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایه ‏ی دیگران، آن زخم خورد گان ساکت بی‏کار ننشسته اند و منتظر فرصت هستند. نویسنده رمان خود را با ریتمی سریع و در دل تهران روایت می کند و البته مکان هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن جا رقم می خورد. بیست زخم کاری، تجربه ی یک رئالیسم پرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند.

 

 

سایر اطلاعات سریال :

  • رده سنی : برای تمام سنین مناسب میباشد
  • روز پخش : جمعه ها 8 صبح به وقت محلی تهران – ایران
  • تهیه کننده : محمدرضا تخت کشیان
  • نویسنده : محمدحسین مهدویان با اقتباس از رمان “بیست زخم کاری”
  • زمان سریال : 52 دقیقه

 

سایت های دانلود فیلم یکی از پر مخاطب ترین رسانه های اینترنتی هستند چراکه کاربران زیادی را دربر گرفته و بازدید هجومی را به دنبال دارند. اگر به گذشته سایت های دانلود فیلم نگاهی بندازیم سایت های بزرگی بودند از ایران فیلم تا تاینی مووی و جدیدا حتی فیلم تو مووی از سایت هایی بودند که به دلیل رعایت نکردن قوانین اسلامی با فیلتر رو به رو شدند. فیلتر های مداوم که باعث شد که کم کم کاربر خود را از دست دهند و به نحوی از بازار سایت های فیلم کنار روند. از مزیت هایی که این سایت ها داشتند و باعث جذب کاربر به سایتشان بود استفاده از نسخه اصلی و زبان اصلی فیلم های خارجی بود که بدون هیچ گونه سانسور در فیلم برای دانلود در دسترس قرار میگرفت و برای کسانی که میخواهند به شعورشان توهین نشود دانلود فیلم های خارجی با زبان اصلی یکی از فاکتور های مهم به شمار می آید. این سایت های پربیننده تمامی کیفیت های فیلم ها را بدون سانسور ارائه میدهند و از همه مهمتر زیر نویس فیلم را جداگانه قرار میدهند تا کسانی که تمایلی به داشتن زیر نویس ندارند برایشان آزار دهنده نباشد. همچنین به خاطر قدیمی بودن اینگونه سایت ها داشتن آرشیو کامل و سال بندی شده مزیت عالی به حساب می آید. سایت های مطرحی در بین توانستند همچنان پایدار بمانند از آپ تی وی گرفته تا هکس دانلود که با جذب کاربر و داشتن مجوز رسمی توانستند از سایت های برتر فیلم باشند اما بدون شک کاربر رضایت ندارد چراکه سانسور در فیلم ها رعایت شده اما ناچارا باید عادت کنیم فیلم های خارجی را به این شکل دنبال کنیم.