به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمودرضا فقیهی مدیر عملیات بهداشت و درمان حج ۹۸ با اشاره به موافقت کشور عربستان با افزایش سهمیه حجاج ایرانی در حج امسال اظهار کرد: تعداد درمانگاه‌ها بر اساس تعداد زائران تعیین و طراحی شده است و افزایش درمانگاه‌های عمومی در مجموعه‌ها و هتل‌ها امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به افزایش سهمیه حجاج در مکه مکرمه افزود: ممکن است تعداد درمانگاه‌ها در مکه مکرمه نیز افزایش یابد، به همین دلیل منتظر دستور سازمان حج و زیارت هستیم.

مدیر عملیات بهداشت و درمان حج ۹۸ گفت: درمانگاه‌های تخصصی و بیمارستان‌ها در مکه و مدینه آماده خدمت رسانی هستند و تاکنون خدمات خوبی به زائران ارائه شده است.

فقیهی در خصوص پرونده الکترونیکی زائران با بیان اینکه اطلاعات سلامتی زائران در ایران ثبت شده و بر روی سیستم‌ها موجود است، تصریح کرد: تا کنون مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

او با بیان اینکه برای ارائه خدمات به زائران در آماده باش کامل هستیم، افزود: امیدواریم که کمترین مراجعه را به درمانگاه‌ها داشته باشیم و زائران در سلامت کامل باشند.

مدیر عملیات بهداشت و درمان حج ۹۸ گفت: زائرانی که هنوز ایران هستند، پیاده روی روزانه و ورزش را فراموش نکنند و تا زمان اعزام، خود را برای حضور در مناسک و پیاده روی‌ها آماده کنند.

منبع : جامعه خبری تحلیلی الف | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.