تعابیر مختلفی برای ملخ وجود دارد. عده ای از معبران جمع کردن ملخ در خواب را به معنای جمع کردن مال می دانند و برخی نیز، تعبیر خواب ملخ را آفت مالی معنا می کنند. همچنین اگر کسی در خواب ببیند که دسته ای ملخ در آن منطقه پرواز می کنند، یعنی اینکه مشکلی عمومی در آنجا به وجود خواهد آمد که تمامی مردم را درگیر کرده و همگی از آن زیان خواهند دید.

انسانها ممکن است، در طول عمر خود خواب های زیادی ببینند، یکی از خواب های رایج دیدن برخی حشرات موذی و جانورانی مثل سوسک، مار و سگ می باشد که در مطالب قبلی با تعبیر خواب سوسک، تعبیر خواب مار، تعبیر خواب حشرات موذی و… آنها آشنا شدید، اکنون در این مطلب، تعبیر رویای ملخ را در اختیارتان قرار می دهیم. بنابراین تا پایان ما را دنبال نمایید.

تعبیر خواب برای ملخ

تعبیر خواب ملخ به عقیده معبران مختلف

دیدن ملخ در خواب به معنای به دست آوردن پول، مال، دارایی و مال جدید در آینده ای نزدیک نیز تعبیر شده است. اگر کسی در خواب ملخی را در خانه اش ببیند، نشانه شغل جدید و یا پولی است که از راه های مختلف کسب نموده است.

تعبیر دیدن ملخ از دیدگاه ابن سیرین

تعبیر خواب ملخ زنده نشانه، مال و اموال است و دیدن ملخ پخته به معنای پول است.

تعبیر رویای ملخ

اگر کسی در خواب ببیند که در جایی ملخ آمده و موجب ضرر و زیان وی شده است، به معنای آن است که لشکری وارد آنجا شده و خرابی به بار خواهد آورد.

دیدگاه جابر مغربی برای دیدن ملخ در خواب

اگر کسی در خواب ببیند که ملخ های زیادی در یک مکان جمع شده اند و از گیاهان تغذیه می کنند، یعنی اینکه همه مال و اموال و دارایی های آن منطقه به غارت خواهد رفت.

اگر مردی در خواب ببیند که ملخ جمع کرده و درون ظرفی انداخته است، به معنای آن است که مال و اموال جمع آوری کرده خود را بابت مهریه به زنش می دهد.

از دیدگاه امام صادق (ع)

امام صادق (ع)، تعبیر خواب ملخ که دارای صدای بلندی است، ترس و بیم معنا کرده است.

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون

اگر کسی در خواب ببیند، ملخی بر روی سبزیجات نشسته، بیانگر این است که دشمنان به بهترین ثمره زندگی صاحب خواب چشم دوخته اند، تعبیر خواب ملخی که بر روی سبزیجات پژمرده است به معنای آن می باشد که در زندگی تجربه ای تلخ خواهد داشت و به بیماری مبتلا می شود.

در صورتی که در خواب ببینید، توجه افرادی را به ملخ ها جلب می کنید، نشانه آن است که کار های خود را با دقت انجام نمی دهید.

تعبیر رویای گرفتن ملخ از دیدگاه اچ میلر

اگر کسی در خواب ببیند، ملخی گرفته است به معنای این است که با شخصی دعوا خواهد کرد.

تعبیر خواب ملخ

اچ میلر کشتن ملخ در خواب را نیز به نشانه ضر و زیان برای بیننده خواب می داند.

تعبیر خواب پرواز ملخ از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر کسی خواب ببیند که در جایی که نشسته، ملخی پرواز کرد و فرود آمد و یا ملخ پرید و بر روی لباس وی نشست، یعنی اینکه مردی طماع، مزاحم و بیکاره برایش مزاحمت ایجاد کرده و به مالش طمع بسته و چشم می دوزد.

اگر کسی خواب ببیند که در حیاط خانه اش است و دسته ای ملخ بر فراز خانه اش پرواز می کنند به معنای آن است که گرفتاری برای وی پیش خواهد آمد و اگر ملخ ها در آسمان شهر و یا کوچه و محله اش پرواز می کردند، گرفتاری و مشکل شامل حال همه اهالی آن منطقه خواهد شد.

تعبیر دیدن ملخ از دیدگاه آنلی بیتون

اگر کسی در خواب ببیند که ملخی بین او و خورشید در حال پرواز است، به نشانه آن است که دچار دردسری خواهد شد که آن را باید حل و فصل نماید.

منبع : آرگا

برچسب :

منبع : آرگا | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.