یکی از مشکلاتی که در رابطه با انواع نرم افزار های ارتباطی اجتماعی وجود دارد این است که رمز ورود به آنها فراموش شود. یکی از این شبکه های اجتماعی را می توان اینستاگرام نام برد. در این شبکه اجتماعی با توجه به این که هر بار از شما برای ورود رمز عبور خواسته نمی شود در صورتی که شما رمز عبور خود را در مکانی یادداشت نکرده باشید ممکن است به سادگی آن را فراموش کرده و از یاد ببرید. برای بازیابی رمز اینستاگرام راه کار های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله به دو روش مرسوم و ساده برای این کار خواهیم پرداخت. پس با ادامه این آموزش برای بازیابی رمز اینستاگرام با ما همراه باشید همچنین شم می توانید آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام و دیلیت اکانت اینستاگرام را نیز مشاهده فرمایید.

بازیابی رمز اینستاگرام با استفاده از دو روش ساده تصویری

برای بازگرداندن رمز عبور اپلیکیشن اینستاگرام می توانید از دو روش زیر استفاده کافی را ببرید.

روش اول: بازیابی از طریق خود اپلیکیشن

در این روش برای برگرداندن رمز عبور اینستاگرام از خود اپلیکیشن به صورت زیر استفاده می شود.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید. و مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید گزینه مربوطه را انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

پس از انجام مرحله بالا تصویری مطابق شکل زیر را مشاهده خواهید کرد که سه گزینه برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده شما پیش رویتان قرار می دهد. گزینه های مشاهده شده را برای شما در ادامه شرح می دهیم که چگونه کار می کنند. در گزینه اول رمز عبور از طریق نام کاربری و ایمیل برای شما ارسال می شود. از گزینه دوم زمانی می توانید استفاده نمایید که شماره همگام شده خود ب اینستاگرام را به خاطر داشته باشید تا بتوانید برای برگرداندن پسورد از آن استفاده کنید. و گزینه سوم هنگامی کاربرد دارد که اکانت اینستاگرام شما با اکانت فیس بوک شما متصل شده باشد.

برگرداندن رمز عبور اینستاگرام

در این مقاله ما مطابق با گزینه اول پیش می رویم برای برگرداندن رمز عبور اینستاگرام پس گزینه اول را انتخاب نمایید.

در این هنگام می توانید نام کاربری یا ایمیل مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و گزینه فلشی که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد را لمس کنید. با این کار صفحه ای همانند عکس زیر سمت راست برای شما به نمایش در خواهد آمد که نشان دهنده این است که ایمیلی از سوی اینستاگرام برای شما ارسال شده است که می باید وارد ایمیل خود شده تا آن را مشاهده فرمایید.

بازیابی رمز اینستاگرام

در ایمیل ارسال شده بر روی گزینه Reset Password کلیک نمایید. همانند آنچه در تصویر زیر مشاهده می کند.

فراموش کردن رمز عبور اینستاگرام

با انجام این کار به صفحه ای مطابق شکل زیر هدایت می شوید که دارای دو فیلد است که باید برای اینستاگرام خود رمز عبور جدید تعریف کنید و گزینه Reset Password را بزنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

روش دوم: بازیابی رمز اینستاگرام از طریق سایت رسمی اینستاگرام

برای انجام این کار ابتدا می باید به صفحه بازیابی رمز عبور از طریق سایت اینستاگرام مراجعه کنید که برای این کار می توانید از موتور جستجو گر گوگل استفاده کنید.

 بعد از این که وارد این صفحه با مشخصات شکل زیر شدید. باید در فیلد اول نام کاربری یا آدرس ایمیل مربوط به اکانت خود را وارد کنید. و در فیلد دوم متن نوشته شده را وارد کنید و در نهایت گزینه Reset Password را بفشارید.

چگونه رمز فراموش شده اینستاگرام را برگردانیم

اکنون می توانید به اینباکس ایمیل خود مراجعه کنید و بر روی Reset Password که در ایمیل ارسالی از سوی اینستاگرام برای شما وجود دارد کلیک کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

اکنون در دو فیلد ارائه شده می توانید رمز عبور جدید را وارد کرده و گزینه تایید را بزنید با این روش نیز شما می توانید به بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده خود دست یابی مجدد داشته باشید.

بازیابی رمز اینستاگرام

امیدواریم آنچه در این مقاله گفته شد برای شما عزیزانی که رمز عبور اپلیکیشن اینستاگرام خود را فراموش کرده اید مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم کمکی هر چند اندک به شما در این زمینه کرده باشیم و شما نیز توانسته باشید رمز عبور خود را پیدا کنید.

منبع : آرگا

منبع : آرگا | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.