در این مطلب، بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر کشورمان را می خوانید. وی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام می باشد که به دلیل نقش آفرینی های زیبای خود در فیلم های سینمای متعدد تا کنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در دو دوره پیاپی جشنواره فیلم فجر و نیز تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ شده است.

آشنایی با بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده هنرپیشه ۳۳ ساله ایرانی در شهر مهران واقع در استان ایلام به دنیا آمده است. وی از کودکی به بازیگری علاقمند بود، بنابراین در سال ۱۳۸۲ در موسسه هفت هنر کرج حضور یافت و تحت نظر استادانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیر پور، امیر قنبری و علی سلیمانی آموزش دید.

زندگی نوشته نوید محمدزاده

او در سال ۱۳۸۶ فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی ایفای نقش پرداخت و در همان سال موفق به دریافت جوایزی از جشنواره استانی تئاتر تهران شد و سپس در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی، موفق به کسب جایزه بازیگر دوم مرد شد.

پس از آن در سال ۸۷ بازی در تئاتر «ماه در آب» را تجربه کرد و به خاطر نمایش خوبش جایزه بازیگری مرد در جشنواره استانی تهران به وی تعلق گرفت. سپس در فیلم «آندو» ساخته بهروز قبادی بازی کرد، اما این فیلم مجوز اکران نگرفت.

بیوگرافی نوید محمدزاده

جالب است بدانید که وی قبل از شناخته شدنش به عنوان بازیگر، در سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در قسمت هایی از برنامه تلویزیونی دوستان که از شبکه جام جم پخش می شد، به اجرای برنامه می پرداخت.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نقش آفرینی وی در فیلم سینمایی عصبانی نیستم ، موجب شد تا بسیاری از منتقدان بازی او را تحسین کرده و همچنین وی را شایسته دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر سی و دوم می دانستند، بنابراین نوید محمدزاده با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد، ولی به دلیل فشار گروه هایی خارج از سینما این فیلم سینمایی از بخش مسابقه خارج شد و در نهایت جایزه به رضا عطاران اهدا گردید. نوید در مصاحبه ای که با یکی از از برنامه های اینترنی سینمایی داشت، این اتفاق را تلخ ترین رخداد در زندگی هنریش عنوان کرد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

اما این اتفاق موجب سرخوردگی وی نشد و بعد از آن دو بار پی در پی توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ را از آن خود نماید.

بیوگرافی و عکس نوید محمدزاده

فیلم سینمایی «ابدو یک روز» با بازی درخشان وی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و نیز تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برایش به ارمغان آورد.

سرگذشت نوید محمدزاده

او در فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده، جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی براتیسلاو ۲۰۱۵ را دریافت کرد و همچنین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم سینمایی  «بدون تاریخ، بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی احسان علیخانی به وی اهدا شد.

بیوگرافی جذاب نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در هنگام دریافت جایزه اش، آن را سومین سیمرغ دریافتی خود دانست و این حرف او اشاره ای به سیمرغ اهدا نشده اش برای فیلم «عصبانی نیستم» داشت، ضمن اینکه وی از رسانه هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار آوردن به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد.

بیوگرافی و زندگینامه نوید محمدزاده

نوید با احتساب سیمرغ فیلم «عصبانی نیستم» از جمله پر افتخارترین بازیگران سینمای ایران محسوب می شود. همچنین هنرنمایی او در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا موجب اهدا جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های جشنواره ونیز به وی شد و در بیستمین دوره جشن خانه سینما نیز تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در این فیلم را دریافت کرد.

زندگینامه کامل نوید محمدزاده

فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در جشنواره های خارجی دیگری نیز موفق به کسب جایزه شد؛ جشنواره بین المللی براتیسلاوا اسلواکی در نوزدهمین دوره خود نام نوید محمدزاده را به عنوان بهترین بازیگر مرد و برنده جایزه این رویداد سینمایی معرفی کرد. همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم بدون تاریخ، بدون امضا در جشنواره آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ به وی اهدا شد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

وی در هنگام دریافت جایزه براتیسلاوا، ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشنواره به خاطر معرفی وی برای دومین بار به عنوان جایزه بهترین مرد، جایزه اش را به بازماندگان زلزله کرمانشاه تقدیم کرد.

بیوگرافی نوید محمدزاده

اکنون بعد از مطالعه بیوگرافی نوید محمدزاده می توانید عکس های جدید و منتشر شده این بازیگر توانمند ایرانی را به همراه فیلم شناسی وی ملاحظه نمایید.

بیوگرافی خواندنی نوید محمدزاده عکس جدید نوید محمدزاده

زندگینامه نوید محمد زادهعکسی از کودکی نوید محمدزاده

زندگینامه جدید نوید محمدزادهساعد سهیلی و نوید محمدزاده

زندگی نامه جالب نوید محمدزادهعکس نوید محمدزاده در کنار همایون شجریان و احمد مهران فر    زندگینامه نوید محمدزادهپریناز ایزدیار و نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده  عکس نوید محمدزاده در کنار خواهرش

بیوگرافی کامل نوید محمدزادهنازنین بیاتی، هومن سیدی و نوید محمدزاده در کنار هم

بیوگرافی نوید محمدزادهعکس و بیوگرافی نوید محمدزاده

بیوگرافی متفاوت نوید محمدزادهالناز شاکردوست و نوید محمدزاده

بیوگرافی درباره نوید محمدزادهعکس نوید محمدزاده در اکران فیلم خفگی

بیوگرافی جالب نوید محمدزادهسلفی هوتن شکیبا و نوید محمدزاده

بیوگرافی جدید نوید محمدزاده

فیلم شناسی نوید محمدزاده

فیلم های سینمایی

متری شیش و نیم (۱۳۹۷)، سرخ پوست (۱۳۹۷)، مغز های کوچک زنگ زده (۱۳۹۶)، خفگی (۱۳۹۵)، بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵)، ابد و یک روز (۱۳۹۴)، خشم و هیاهو (۱۳۹۴)، لانتوری (۱۳۹۴)، ناهید (۱۳۹۳)، سیزده (۱۳۹۲)، عصبانی نیستم (۱۳۹۲)، لرزاننده چربی (۱۳۹۱)، در میان ابرها (۱۳۸۷)، آن دو (۱۳۸۷)، فیلم کوتاه نوار ویدئو، فیلم کوتاه پیش از طلوع و فیلم کوتاه دعوت به چای

بیوگرافی نوید محمدزاده+تصویر

سریال ها

فیلم تلویزیونی داستان ما قصه تو، سهمی برای دوست، قورباغه (۱۳۹۷) از نمایش خانگی

تئاتر

پسران آفتاب (۱۳۸۷)، ماه در مرداب (۱۳۸۸)، فاصله تاریک ستاره ها (۱۳۸۹)، دهانی پر از پرنده (۱۳۸۹)، نورگیر (۱۳۹۰)، زمستان ۶۶ (۱۳۹۰)، ایستاده ها سر سوراخ سوپ خوری (۱۳۹۱)، پچ پچ های پشت خط نبرد (۱۳۹۱)، ویران (۱۳۹۱)، مرد بالشی (۱۳۹۲)، یک دقیقه سکوت (۱۳۹۲)، هم طناب (۱۳۹۲)، روایت ناتمام یک فصل معلق (۱۳۹۲)، شکلک (۱۳۹۳)، دل سگ (۱۳۹۳)، آخرین نامه (۱۳۹۳)، بالاخره این زندگی مال کیه؟ (۱۳۹۳)، کامنت (۱۳۹۴)، ستوان اینشمور (۱۳۹۴)، شب آواز هایش را می خواند (۱۳۹۴)، خدای کشتار (۱۳۹۵)، دکلره (۱۳۹۵)، دیابولیک : رومئو و ژولیت (۱۳۹۵)، آخرین نامه (۱۳۹۶)، پچ پچ های پشت خط نبرد (۱۳۹۶)، الیور توئیست (۱۳۹۶)، دیابولیک : رومئو و ژولیت (۱۳۹۷)، خدای کشتار (۱۳۹۷)، فلیک (۱۳۹۷)، بینوایان (۱۳۹۷)

بیوگرافی نوید محمدزاده

در پایان، امیدواریم که از مطالعه بیوگرافی نوید محمدزاده بازیگر خوش آتیه و موفق کشورمان لذت برده باشید. پیشنهاد می کنیم برای خواندن بیوگرافی سایر هنرمندان و افراد مشهور مورد علاقه خود و آگاهی از جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون آنها به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

منبع : آرگا | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.